Project 9 · Voor ouderen vernieuwen

Dit blok bestond uit twee delen/opdrachten. Het eerste deel bestond uit de identiteit van twee non-profit bedrijven te vergelijken in tweetallen. Ik heb dit samen met Nikki gedaan, we hebben gekozen om de Hogeschool van Amsterdam met de Hogeschool INHOLLAND te vergelijken.

Het tweede deel bestond uit het oppoetsen van het imago, een brand-extension ontwikkelen en een wervingscampagne te ontwikkelen voor één van de zes bedrijven uit opdracht A. Dit is V&D geworden, het bedrijf met het belabberdste imago. We hebben ervoor gekozen om de huidige doelgroep (vrouwelijke dertigers) op de schop te doen en er een winkel voor ouderen van te maken. Dit omdat het bedrijf een oubollig imago heeft en omdat er veel ouderen vinden dat er te weinig winkelaanbod voor hen is.

Tutor Martijn Ouburg
Jaar 3 (2004)
Project 9 · De ziel van een organisatie of merk
Naam projectgroep Zoek de verschillen / Voor ouderen vernieuwen
Projectgroepleden Nikki van Hek, Sophie van Elk, Dony Potasse, Monique Tapken, Silvia Eggenkamp en Shirley de Jong.
Individueel eindcijfer 8
Zoek de verschillen
Voor ouderen vernieuwen
Eindproducten – Voor ouderen vernieuwen

logo De ziel van een organisatie of merk


door Shirley de Jong

Geef een reactie

Geef hier je reactie. Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *